----- To αντικείμενο μελέτης του site είναι  η προσέγγιση client-side programming. Eφαρμόζοντας σειρά σεναρίων, óôáôéêÜ  site áðïêôoýí  äõíáìéêÜ ÷áñáêôçñéóôéêÜ  server-side  ðñïóÝããéóåùí óå óýíôïìï ÷ñïíéêü äéÜóôçìá. Áðïôåëåß êñéôÞñéï ðáñïõóßáóçò web browser êáèþò óôç  server-side ðñïóÝããéóç οι διαφορές  των browser δεν φαίνoνται. H δυνατότητα token to server side από client-side μέσω τεχνικής-φιλοσοφίας ..... απoτελεί επίσης αντικείμενο ενδιαφέροντος και υπάρχει customized μηχανή  αναζήτησης  μέσω τεχνικής-φιλοσοφίας...   H σχεδιαστική επιλογή Fixed  που κυρίως χρησιμοποιείται με τις  αναλύσεις  που ήδη έχουν φθασει 1920x1080 δεν μπορούν να αποκλείσουν elastic ή υβριδικές σχεδιάσεις. Bέβαια για Data Manipulation-security server-side προσφέρουν γρήγορα δυναμικά εργαλεία (asp tools)  και ευκολία ανάπτυξης τους σε περιβάλλον (vb, c , java). H server-side "εκπoμπή"  βρίσκεται στη www.air......    "In case of...."
Mεταξύ πρωινών και βραδυνών πτήσεων,  óå êÜðïéï íÞóé óôï Áéãáßï Þ óôï Éüíéï  , óå êÜðïéï åöôáÞìåñï, ...
----- Οι σχεσιακές βάσεις δεδομένων πρώτης γεννεάς (αρχεία τύπου *.mdb (access) χρήζουν προσοχής για δύο κυρίους λόγους : α) είναι ευρέως αναπτυγμένα σε μικρoύ μεγέθους επιχειρήσεις- εώς 30 το αριθμό εργαζόμενοι  (οι οποίες αποτελούν ανω του 80% της επιχειρηματικής δράσης και τούτο λόγω της κείμενης νομοθεσίας που απαγορεύει ôçí εκπροσώπηση εργαζομένων). Ωσ εκ τούτου δεν επενδύουν  σε ολοκληρωμένα συστήματα πληροφορικής (ERP) καθώς έχουμε μικρό αριθητικά τοπικό δίκτυο 8-12 χρηστών. Σύνοπτικά η προσέγγιση είχε ùò åîÞò ¨ H δημιουργία φορμών και υποστηριξή τους από VBA δημιουργεί stand alone εφαρμογές φιλικές για τους χρήστες.  Eπίσης με τη εμφάνιση SQL Server 2000 και Μysql μεταβαίνουν σε διαδικτυακή μορφή client/server databases. Οι φόρμες -VBA εισάγονται σε αρχείο (front-end)  *.adp (access)  ενώ οι πίνακες - ερωτήματα (queries-stored procedures) (back-end) στο  SQL Server. To περιβάλλον εργασίας του χρήστη παραμένει η access  έχοντας  όλη διαχείρηση των δεδομένων χωρίς τη χρήση web browser.
b) H ανάπτυξη αρχείων  τύπου *.mdb (access) αποτελεί το επόμενο βήμα μετά τη επιτυχή πρόσβαση στο επίπεδο του ECDL για τους εισερχόμενους στη πληροφορική.
 
----- DataBase Systems απoιασδήποτε μορφής  αποτελούν ικανή και αναγκαία συνθήκη για τη νόμιμη λειτουργεiα όλων των  αεροπορικών εταιρειών.
 
----- H ανάγκη γώσης CAD (computer aide design) για τους μηχανικούς έγκειται όχι μόνο ώς προς το αποτέλεσμα δηλ τη αποτύπωση ôïõ σχåδßoυ αλλά στη κατανόηση ôùí UCS (user cordinate system). To "emergent property" åßíáé  πιο σημαντικό και στη προκείμενη περίπτωση είναι η αντίληψη- αίσθηση στο χώρο (μετρήσεις χωρίς ôç ÷ñÞóç ðéóôïðïéçìÝíùí tools μετρήσεων), éêáíüôçôá  που θα επηρεάσει και τη επαγγελματική του σταδιοδρομία. Συνεπώς στο αρχικό στάδιο εκπαίδευσης πρέπει να γίνεται χρήση software πχ Autocad (όπoυ δεν εξάγονται "αυτόματα"  οι όψεις και ειδικά οι τομές  ορίζοντας απλά το επίπεδο τομής αλλά να τις δημιουργεί ο ίδος  και όχι των δυναμικών - αυτοματοποιημένων εφαρμογών πληροφορικής της παραγωγής.πχ Mechanical Desktop, pro engineer, Catia (A320 Family/Rafale/Neuron) που βέβαια θα χρησιμοποηθούν στη παραγωγική διαδικασία.
 
------ Η εφαρμογή συστήματος Fly-By-Wire (ATA  Nr 27-Flight Controls)  που ήδη είχε εφαρμοστεί σε στρατιωτικής χρήσης αεροσκάφη, και σε συνδιασμό με τα πιο αξιόπιστα συστήματα των (ATA  Nr 21-Air Conditioning, ATA  Nr 52-Doors, ATA  Nr 22-Auto Flight, ATA  Nr 34-Navigation έπρεπε να είχε υλοποιηθεί στα Β737NG. Δεν ύπαρχåé κάποια ένσταση απέναντι στη συγκεκριμένη κατασκευαστρια εταιρεία-αυτοκρατορία. Δεν μπορεί να διανοηθoυμε όμως ότι δεν το γνωρίζουν.  Reports áðü ôá maintenence data systems ôùí êáôÜ  Easa Part 145  Þ  FAA 145 δίνουν σαφή εικόνα. Eιναι θέμα λοιπον ανταγωνισμού που  το αντιμετωπίζουν σε καθημερινή βάση. Βέβαια η ιστορία του συστήματος Fly-By-Wire (ATA  Nr 27-Flight Controls) αποτέλεσε επιστημονική διαμάχη στις αρχές 80", η ένωση χειριστων πολιτικης αεροπορίας Η.Π.Α σχεδον επέβαλε τη μη υλοποιησή του στη Boeing και έπειτα οι αμερικανικές αερομεταφορικές εταιρείες προμηθεύονταν Α320. Oμως τώρα οι αριθμοί των πωλήσεων και το market share φανερώνουν ότι το οποιοδήποτε νέο σχέδιο Β737 θα πρέπει να τα περιλαμβάνει.
------ Ç åðéëïãÞ ôùí êåéìÝíùí, öùôïãñáöéêïý êáé ëïéðþí ïðôéêïáêïõóôéêþí ìÝóùí ôïõ áíùôÝñïõ éóôï÷þñïõ ðåñéïñßæåôáé-êáèïñßóôçêå óýìöùíá ìå Í.2121/1993 "ÐíåõìáôéêÜ äéêáéþìáôá , óõããåíéêÜ äéêáéþìáôá êáé ðïëéôéóôéêÜ èÝìáôá"